Monday, February 14, 2011

contest aku dan dia

kowang ! aku masok contest aku dan dia la doe ! *nada exited .. nie fes time aku join contest contest nie .. and nak taw tak nape aku tetibe teruja sangat nak meng-join contest nie .. sebabbb tadi aku bace kat blog tuan yang menganjurkan contest nie tulis tempat kedua hadiah dea shawl .. tu la yang semangat sangat aku nak join ! aku tak nak hadiah tempat pertama tue .. aku nak tempat yang kedua .. boley tak gha ? HEHEHE

CONTEST AKU DAN DIA
pada suatu malam yang gelap*diluar je ,, kat dlam bilik aku terang ayahku tibetibe masok ke dalam bilikku..ketika itu aku sedang khusyuk menyiapkan nota perdagangan dan kerja kerja sekolah yang lain.. ayah duduk di tepi katil sambil memanggil nama ku.. aku p0n lantas berpaling ke belakang dan berkata 'yes?? ader pape rahsie ke? ' tibetibe ayahku menunjukkan sesuatu kepadaku .. tengtedeng !!!!! ayah sedang memegang kamera canon xxxx .. aku terlupe model ape .. hehe lantas aku dengan muke gembire + suke mengambil kamera tersebut dari tangan ayah ! ayah tanye aku suke tak kamera tue ! of c0s la suke doe ! sebenarnyer aritu aku mintak motor kat ayah aku ,, tapi alih alih kamera yang dapat ! papep0n aku suke jugak kat kamera tue ! ayah sempat berpesan ,, jangan bagi tahu kat adikadik yang lain pasal ayah belikan kamera nie ! aku mengangguk sambil berkate ' wokeyh !' kemudian ayah keluar meninggalkan aku dan kamera tersebut di dalam bilik ! sekian sahaje cerita saya pasal aku dan die ! HEHEHEHE

saya agak tuan belog akan hadiahkan ...... SHAWL ...... kepade pemenang kerane saye sekarang memang ngah batak ngan shawl .. HEHEHE
P/S : gha bagi la aku menang tempat kedua ! aku tamoe tempat pertame ngan kedua ! BHAHAHA