Wednesday, March 16, 2011

bertaubatlah wahai kawan kawanku semua..

assalamualaikum ...

harinie aku penad giler ! ni p0n bawu terjage kol 2 pagi .. tadi aku balek rumah kol 9 lebey cenggitu teros tido .. sebab tadi balek sekolah je aku balek rumah nenek aku sambot besday kazeen .. makan cuppy cake ! jangan jelez uolls .. HAHA okey ,, nie nak citer pasal tittle kat ats tu ! bertaubatlah wahai kawan kawanku semua ! ekceli , bende ni khas untuk kawan kawan aku yang beng0ng beng0ng tu n termasoklah aku sendiri .. sekarang nie kite0wang banyak sangat buad jahat .. *banyak ke ? eh ,, bukan buad jahat tapi cume nakal jer ! HEHE tahun nie dah la ambek SMA ! takot tak lulus je ! dah la result exam p0n ter0kter0k . yewla , owang tak bace buku la katekan ! HUHU semalam koko aku ,, anis ,, maira n aimi g merayap je kejenyer kat kawasan sekolah ! pastue ,, tetbe cemane ntah terlintas idea di kepala otak maira untuk mendajalkan orang ! ish ish ish ,, tak baek sungguh kalian kalian nie kan ? HAHA aku hanya memerhati humairah n aimi membuad dajal kat someone tu ! HEHE arinie p0n koko lagi ,, ingat nak buad dajal lagi , tapi tak jadi .. tak baek la kan ? aku nie dah la suke tido dalam kelas ,, pastu tak dengar cakap cekgu ! bile la nak berubah kan ? taon lepas ye yo o je kate tahun depan nak berubah ,, nak bertaubat ! tapi tak berubah rubah p0n ! still same jer ! hadoy ,, bile la allah nak bagi hidayah kat aku n kawan kawan aku sume tue supaya jadik budak baek ! korang tolong la doakan yea ! HEHE

to anis , maira , ain surayya , ain sa'rani , arina ,shaheera ,, bertaubatlah kamu sebelom kamu ditaubatkan ! *ader ke ayat nie kat dalam buku manemane ? hantam sajelah ! HAHA