Friday, April 1, 2011

bile dah terkena ..

assalamualaikum ..

semalam besday aimi nadia a.k.a aiminho ! hepi besday yaww ! semoge cepad tinggi ! HUHU .. best kod kiteowang bang bang boom kan dea ! ni semua plan kak nanie ! memang terbaek la ! HAHA so semalam kite0wang sambot besday aimi tu dekat gazebo belakang depan aspura ! makan kek secret recipe .. jangan jeles yea ! HEHE bising kot kite0rang kat belakang tu .. dengan baling tepung ,, pastu comot comot kan muke owang dengan kek lagi ! sumpa memang bes gile semalam ! lepas dah makan kek semua ,, lepak kat tepi dewan bersebelahan dengan public phone ! adekan mesyuarat kumpulan di situ ! HAHA dah lah semalam p0nteng koko ,, taktaw cekgu mara ke tak ! oke ,, nie nak cerite pulak pasal arinie .. kalaw semalam kite0wang kenekan aimi ,, arinie aimi n maira kenekan kite0wang pulak ! tapi aku tak terkene yea coz aku mang dah syak je dowang nak kenekan kite0rang .. yewla sebebnyer arinie kan 1 april bersamaan april fool ! hebad tak aku dapat teka rancangan korang berdua nie ? hebad ken ! HUHU sian taw dekat fateeha n ain surayya ! dowang dah percaye dah yang maira n aimi taknak kawan dengan kite0rang lagi ! fateeha siap dah nak nanges dah dalam kelas bile aimi langs0ng tak tegor dea ! ain p0n same ! kejam kan kowang ! HAHA tadi petang aku kuar ngn mak aku ! beli baju baru n shawl .. aritu aku tacing ngan mak aku , so arinie dea kene bawak aku keluar beli baju ! HUHU ekceli baju tu aku nak gune ari ahad nie coz kazen aku kawen ! wuu ,, tak sabor nyer .. hehe cerite pasal kawen nie kan ! dah besar aku nak kawen dengan PILOT .. aku tahu kahwen dengan pilot nie mcam mcam kene hadapi .. tapi aku tak kesah ! aku nak kahwen jugak dengan pilot ! kat ats meja aku ,, aku siap tulis lagi saya nak kahwen dengan pilot ! HEHE doakan ea impian aku nie tercapai ..
*post nie pendek je sebab aku penat nak menaip ,, n sorie gambar takde yea ! kalaw nak tengok gambor ,, sile pergi ke fesbuk anis sofea n nurfateeha mohlis dan search besday aimi ..